top of page

Contabilitate

                                           Pachetul de baza 

 

                                          -  introducerea datelor initiale de preluare a unei contabilitati (solduri initiale, rulaje, solduri parteneri, clienti, datorii).

                                          -  cercetarea situatiei depunerii declaratiilor fiscale precum si a fisei de platitor, la data preluarii precum si periodic pe parcursul                                                 colaborarii.

                                          -  prelucrarea datelor, verificarea exhaustivitatii informatiilor necesare inregistrarii acestora in contabilitate.

                                          -  depistarea documentelor suplimentare si solicitarea acestora de la client.

                                          -  evidenta analitica si sintetica a clientilor, furnizorilor.

- evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii.

inregistrarea tranzactiilor in ordinea cronologica si logica a realizarii acestora.

-  intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare.

-  intocmirea balantei de verificare lunare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii.

-  intocmirea declaratiilor fiscale si a deconturilor de TVA catre bugetul de stat.

-  intocmirea si certificarea bilanturilor semestriale si anuale.

-  evidenta contabila a salariilor, cuprinzand statele de salarii, fisele fiscale, intocmirea declaratiilor aferente.

-  contabilitate de gestiune si calculatia costurilor.

-  asistenta in intocmirea dosarului de Inventariere obligatoriu anual.

 

Pachetul extra 

 

Contine in plus fata de serviciile din pachetul de baza :

- servicii on-line de evidenta contabila

- consultanta in vederea optimizarii inregistrarilor contabile la distanta

- arhivarea registrelor contabile,balantelor contabile,bilanturilor contabile,situatiilor furnizori-clienti,declaratiilor fiscale

- suport tehnic

Contabilitate Oradea

Consultanță , analiză economico - financiară și fiscală

- consultanta privind legislatia financiar-contabila si fiscala (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, accize, asigurari sociale)

- analiza economico-financiara si fiscala

- consultanta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune în conformitate cu legislatia în vigoare

- instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare si circuitul acestora în cadrul organizatiei

- verificarea si certificarea bilantului contabil

- expertiza contabila

- consultanta in vederea optimizarii inregistrarilor contabile la distanta

- arhivarea registrelor contabile,balantelor contabile,bilanturilor contabile,situatiilor furnizori-clienti,declaratiilor fiscale

- suport tehnic

bottom of page